Veelgestelde vragen - FAQ

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt binnen 3-5 werkdagen verzonden, mits dit artikel op voorraad is.

Ik heb iets besteld, maar wil dit niet meer.

Wilt u uw bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, binnen de 24 uur.

Kan ik cash betalen bij het afhalen?

 

  • Webshop (online betaling): Bestellingen kunnen niet contant betaald worden.

  • Facebook of Instagram (contant bij afhalen): Bestellingen kunnen contant betaald worden.

 

Wat als ik niet tevreden ben met mijn aankoop?

Dat vinden wij erg jammer. Neem contact met ons op en vermeld:

  • De reden waarom u niet tevreden bent

  • Foto’s van het product

Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om een oplossing te vinden.

Kan ik retourneren of ruilen?

 

  • Gepersonaliseerde items: Deze kunnen niet worden geretourneerd of geruild.

  • Niet-gepersonaliseerde items: Heeft u een verkeerde kleur of samenstelling gekozen? Neem dan contact met ons op.

  • Als het product nog intact is, kunt u het terugsturen of ruilen. Let op: de kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.